کد خبر: 658553
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ۱۸:۴۰:۰۴
| |

بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟

نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 ضربه را به گل تبدیل کرده و 17 بار خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.

بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
کد خبر: 658553
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ۱۸:۴۰:۰۴

نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد.نیمار با دستمزد سالیانه 100 میلیون یورو در لیگ عربستان به عنوان «دومین فوتبالیست گران قیمت دنیا» بعد از رونالدو با دستمزد 200 میلیونی است.

به گزارش فارس، نیمار در دوران فوتبالی‌اش برای تیم‌های باشگاهی سانتوس برزیل، بارسلونا، پاری سن ژرمن و الهلال عربستان بازی کرده است.ستاره برزیلی این روزها به دلیل پاره شدن رباط صلیبی‌اش دوران نقاهتش را می گذراند.در زیر می توانید گوشه ای از پنالتی‌های زیبای ستاره تیم ملی برزیل را تماشا کنید.

بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:1-نیمار جونیور2-زین الدین زیدان3-کریستیانو رونالدو4-ادن هازارد5-فابینیو6-باروتلی7-توتی8-مت له تسیر9-لمپارد10-زلاتان#نیمار

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها