کد خبر: 659728
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۳:۱۱:۴۳
| |

کتاب های کمک درسی معروف و پرفروش رشته تجربی از نگاه مرجع فروش کتب کمک درسی

یکی از مشکلات دانش آموزان رشته تجربی و اولیا انتخابی منابعی مناسب برای گذراندن امتحانات مدرسه، امتحانات نهایی و قبولی در کنکور سراسری است.

کتاب های کمک درسی معروف و پرفروش رشته تجربی از نگاه مرجع فروش کتب کمک درسی
کد خبر: 659728
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۳:۱۱:۴۳

 

با توجه به تعدد و تنوع ناشران آموزشی و کتاب های کمک آموزشی انتخاب کتاب به یکی از مسائل چالش برانگیز تبدیل شده چرا که ممکن است با انتخاب نادرست منابع آموزشی هم وقت و زمان دانش آموزان هدر برود هم هزینه های گزاف خرید کتاب را بپردازند اما به نتیجه دلخواه نرسند.

پابیشا به عنوان سایت فروش کتاب کمک درسی سعی کرده به حل این موضوع برای دانش آموزان تجربی بپردازد و با معرفی و دسته بندی در قسمت کتاب کمک درسی رشته تجربی و  کتاب های کنکور رشته تجربی بتواند به دانش آموزان و اولیا در انتخاب درست منابع آموزشی مناسب کمک شایانی کند.

برای انتخاب کتاب کمک درسی رشته تجربی به چه مواردی باید توجه کنید؟

در ابتدا باید هدف خود را از انتخاب کتاب کمک آموزشی مشخص کرده و بدانید چه کتابی برای گذراندن کدام دوره نیاز دارید؟ 

آیا در کلاس درس نمی توانید به خوبی مطالب را یادبگیرید و می خواهید کتابی داشته باشید تا درسنامه کامل داشته باشد؟ آیا مطالب درسی را بلد هستید و جزوه معلم کافی است اما سوال کافی برای حل کردن و یادگیری و تثبیت مطالب درسی ندارید؟

آیا به دنبال نمونه سوالات امتحانی هستید و می خواهید با سوالات مهم و پرتکرار آشنا شوید تا با تمرین زودهنگام آن ها نمره بهتری کسب کنید؟

آیا در حل تمرین های تشریحی مسلط هستید و نیاز دارید از کتاب های تست برای تسلط در پرسش های چهارگزینه ای استفاده کنید؟

آیا زمان اندکی دارید و باید تمامی مطالب کتاب های درسی را در مدت زمانی کوتاه جمع بندی کنید؟

انتخاب کتاب بر اساس مراحل مطالعه از اساسی ترین ارکان خرید کتاب کمک آموزشی است. اگر به دنبال درسنامه هایی مناسب برای یادگیری مطالب کتاب درسی هستید می توانید از کتاب های تست جامعی که ابتدا به درسنامه های کامل پرداخته اند، استفاده کنید. ناشرانی همچون خیلی سبز، مهروماه، قلم چی، مبتکران، مشاوران آموزش و گاج با ارائه کتاب های جامع مانند کتاب های آبی و کتاب های میکروطبقه بندی شده می توانند این نیاز شما را مرتفع کرده و در راستای آموزش مطالب درسی به شما کمک کنند.

اگر به حل تمرین های بیشتر از کتاب درسی نیاز دارید، می توانید از کتاب های کار انتشارات خیلی سبز استفاده کنید و خود را در حل تمرین ها به چالش بکشید چرا که سوالات درج شده در این کتاب ها اندکی بالاتر از سطح کتاب درسی هستند و می توانند شما را با انواع تمرین هایی که ممکن است بعدها توسط دبیرانتان مورد پرسش واقع شوند آشنا کند.

برای آمادگی امتحانات و کسب نمره بهتر کتاب های کمک آموزشی بسیاری به تالیف و چاپ رسیده که میتوان از بین آن ها به کتاب های ماجراهای من و درسام و کتاب های شب امتحان و کتاب های بانک نهایی نشر خیلی سبز، کتاب های پرتکرار انتشارات کانون فرهنگی آموزش قلم چی، کتاب های پرسوال نشر مهروماه، کتاب های غول امتحان نشر مبتکران و کتاب های فرمول بیست نشر گاج اشاره کرد.

در صورتی که از مرحله تثبیت مطالب درسی عبور کرده اید و در امتحانات نمره خوبی کسب می کنید می تواند برای کنکور آماده شده و به خرید کتاب های تست بپردازید.

کتاب های تست اغلب دارای درسنامه هایی کامل و گاها در برخی نشرها مختصر هستند تا ابتدا با مفاهیم اولیه درسی در هر درس آشنا شوید و سپس به حل تست های طبقه بندی شده بپردازید.

کتاب های تست نشر خیلی سبز، کتاب های جامع و پاورتست نشر مهروماه، کتاب های آبی و سه سطحی نشر قلم چی، کتاب های رشادت نشر مبتکران، کتاب ها هدفدار و تستیک و جامع نشر مشاوران آموزش و کتاب های میکروطبقه بندی شده و آی کیو انتشارات بین المللی گاج ازجمله این منابع هستند.

 در صورتی که به منابعی جمع و جور برای مرور سریع مطالب درسی نیاز دارید، می توانید از کتاب های لقمه نشر مهروماه و کتاب های جی بی نشر خیلی سبز استفاده کنید.

 اگر تست های طبقه بندی شده را حل کرده و به دنبال منابعی مناسب برای جمع بندی و حل تست های گزیده نیاز دارید به شما کتاب های جمع بندی مهروماه، کتاب های جمع بندی خیلی سبز و کتاب های جمع بندی قلم چی را معرفی می کنیم.

در آخر اگر کنکوری هستید و به دنبال نمونه سوالات کنکورها سال های قبل هستید تا بتوانید جلسه کنکور رشته تجربی را شبیه سازی کنید می توانید از منابعی همچون کتاب های کنکوریوم نشر مهروماه، کتاب های چندکنکور انتشارات خیلی سبز، کتاب های زرد نشر قلم چی، کتاب های مارکوپولو نشر ماز و کتاب های دوردنیا در چهارساعت نشر بین المللی گاج استفاده کنید.

انتخاب کتاب کمک درسی رشته تجربی مناسب یکی از مهم ترین ارکان موفقیت در امتحانات و کنکور سراسری تجربی بوده و نیازمند مشاوره صحیح در راستای خرید بهترین منابع است.

مشاوران همواره در تلاشند به سوالات شما در چگونگی انتخاب بهترین منابع کمک کنند و پرفروش ترین و بهترین کتاب های کمک درسی رشته تجربی را در اختیارتان قرار دهند.

همچنین به دلیل رصد گزارش های مستند در فروش کتاب و مشخص بودن میزان کم فروش یا پرفروش کتاب کمک درسی رشته تجربی در سایت های فروش کتاب کمک درسی مانند پابیشا یا سایر سایت های مرجع می توانید اطلاعات دقیق تری از این مهم داشته باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها