کد خبر: 655589
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۹ ۱۶:۳۵:۰۰
| |

جرات داشته باشید بگویید چرا فردوسی‌پور را کنار گذاشتید

یکی از بزرگ ترین خلاهای فوتبال ما عادل فردوسی پور است. اگر دلایلی دارد که عادل را برکنار کردند باید به مردم بگویند، نه اینکه هیچ کس هیچ چیزی نگوید.

جرات داشته باشید بگویید چرا فردوسی‌پور را کنار گذاشتید
کد خبر: 655589
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۹ ۱۶:۳۵:۰۰

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی، ضمن تمجید از عادل فردوسی‌پور خواستار پاسخگویی در خصوص خروج او از تلویزیون شد.

به گزارش ایپنا، رئیس اسبق کمیته انضباطی گفت: «عادل از نظر من عادل بود، نترس بود، شجاع بود، وامدار کسی نبود، علم این کار را داشت، هیچ مشکل و اتهامی نداشت. اما متاسفانه برخی اتفاقات در کشور ما می افتد که بعدها در تاریخ شاید بشود فهمید چرا این اتفاق رخ داد.

حق و نا حق را تاریخ تعیین خواهد کرد اما چیزی که مسلم است یکی از بزرگ ترین خلاهای فوتبال ما عادل فردوسی پور است. اگر دلایلی دارد که عادل را برکنار کردند باید به مردم بگویند، نه اینکه هیچ کس هیچ چیزی نگوید و خود عادل هم نداند برای چه برکنار شده است.

حالا این را به آقای تاج ربط می دهم، اگر آقای تاج اگر از روش های مدیریتی اشباه خودش و سیم خاردارهایی که دورش کشیده است دست بر ندارد، خودش هم روزی قربانی خواهد شد. حداقلش این است که افرادی مثل خودش او را پایین خواهند کشید تا جایش را بگیرند..»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها