کد خبر: 658453
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ۲۲:۴۰:۰۰
| |

هشدار درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران؛ راه‌ها را بر عناصر نفوذ ببندیم

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

هشدار درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران؛ راه‌ها را بر عناصر نفوذ ببندیم
کد خبر: 658453
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ۲۲:۴۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران هشدار داد. 

به گزارش جمهوری اسلامی، امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد. صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

این روزنامه افزوده است: جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

جمهوری اسلامی تاکید کرده است: متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مسعود ارسالی در
    یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

    ما چرا میدان بدیم ما چرا بازیچه دست اونها بشیم .بخاطر ضعف قانون هست که باید تحصیح شود

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

    کدام نفوذ.؟!!!چرا وبه چه منظور؟
    یک نگاه به روندامور درسه قوه بیندازیدمگرنفوذ ونفوذی قصدش تهی کردن نظام ازدرون وناامیدکردن مردم نیست؟
    به سیستم اموزشی نگاه کنیدبه سیستم بانکی وخودروسازی وحامیانش نگاه کنید..این ازقوه ی مجریه..به سرنوشت قانون شفافیت وقانون واردات خودرونگاه کنید این مشت نمونه خروارقوه ی مقننه...نفوذ مگرچکارمیخواهدبکند دلسردکردن مردم وناامیدی که هیچ..ازصدام ومنافقین گرفته تاامریکاواسرائیل همه وهمه بقدرهمین چندموضوع قادرنیستند اینگونه مردم رامسخره کنندغرورشان رالگدمال وتخم کینه ونفرت دردلشان بکارند..به کجامیروید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها