کد خبر: 654659
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ۱۳:۵۳:۴۱
| |

امام جمعه اصفهان:

برخی در انتخابات شرکت نکردند، متوجه شدند که حرکتشان غلط بوده؛ عبرت بگیرند و جبران کنند

امام جمعه اصفهان گفت: متأسفانه برخی در این انتخابات شرکت نکردند و در حال حاضر متوجه شدند که این حرکت غلط بوده است و ضرورت دارد از این کار غلط خود عبرت بگیرند و نسبت به جبران آن اقدام کنند.

برخی در انتخابات شرکت نکردند، متوجه شدند که حرکتشان غلط بوده؛ عبرت بگیرند و جبران کنند
کد خبر: 654659
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ۱۳:۵۳:۴۱

سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: امام مجتبی (ع) می‌فرمایند، ماه رمضان میدان مسابقه است و مؤمنان باید در انجام کار نیکو در این ماه از یکدیگر سبقت بگیرند تا رضایت خود را جلب کنند، امیدوارم در این ماه بتوانیم با رعایت تقوا رضایت خدا را جلب کنیم.

به گزارش مهر، وی افزود: ماه رمضان ماه تقوای الهی است، در این ماه انسان باید از گناه دوری کند، زیرا در رمضان فرصت مناسبی فراهم می‌شود برای ترک عادت معصیت و در صورت ترک گناه و معصیت تقوا در انسان ایجاد خواهد شد، پیامبر اکرم (ص) در خصوص بهترین عمل در ماه رمضان می‌فرمایند افضل اعمال در ماه رمضان اجتناب از گناهان تلقی می‌شود.

امام‌جمعه اصفهان گفت: رسول اکرم (ص) فرمودند: اگر مؤمنی در ماه رمضان روزه گرفته و نسبت به رفتار و زبان خود مراقب کرده و همچنین به نیایش نیز بپرداز در پایان این ماه قطعاً از تمامی گناهان خود پاک خواهد شد.

طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: امام سجاد (ع) در شرایط سختی زندگی کردند و در ۳۵ سال امامت خود ظلم‌های فراوانی را تحمل کردند، در این راستا امام (ع) تمامی نکات را در دعاها بیان کردند، دعاهای امام سجاد (ع) به صورت فراز است. امام در فراز ۱۱ صحیفه سجادیه از خداوند می‌خواهند در ماه رمضان «توفیق صله‌رحم، توفیق پاک شدن مال و فرصت آشتی و انصاف» را عطا کن، در این راستا ضرورت به رعایت این اعمال در ماه رمضان توجه ویژه‌ای داشت.

وی ادامه داد: از تمامی مردم بابت حضور در انتخابات تقدیر می‌کنم، متأسفانه برخی در این انتخابات شرکت نکردند و در حال حاضر متوجه شدند که این حرکت غلط بوده است و ضرورت دارد از این کار غلط خود عبرت بگیرند و نسبت به جبران آن اقدام کنند، متأسفانه در برخی نقاط کشور شاهد خرید و فروش رأی بودیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

    مگر انتخابات روحانیت توشه؟

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

    الان مسکن های ۲۵ متری مناسب برگزاری مراسم مذهبی و سینه زنی و زنجیر زنی و… نیست.

  • محمد امین ارسالی در
    جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

    ببخشید منظورتون از برخی هفتاد درصد مردم اصفهان است؟

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

    زارت. زارت. زارت. زارت.

  • سیدمهدی ارسالی در
    جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

    برعکس کسانی هستندکه افسوس می خورندکه مجبوربودنددرانتخابات شرکت کرداندانشاالله درانتخابات آینده خواهیددیدکه حرفهای جنایعالی درست است یاخیر

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

    حاج آقا دلیلی داری که متوجه شدند که حرکتشان غلط بوده یا همین جوری از طرف رای نداده ها حرف میزنی؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها