کد خبر: 658489
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ۲۲:۳۰:۳۴
| |

«اعتمادآنلاین» از پیگیری یک پرونده گزارش می‌دهد:

قصاص، مجازات قاتلی که به خاطر رابطه پنهانی همسرش مرتکب قتل شد

متهم با این ادعا که مقتول با همسرش رابطه داشت، او را با چاقو کشت.

قصاص، مجازات قاتلی که به خاطر رابطه پنهانی همسرش مرتکب قتل شد
کد خبر: 658489
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ۲۲:۳۰:۳۴

دادگاه، مردی را که مهندس جوانی را کشته است، چون با همسرش رابطه داشته به قصاص محکوم کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوانی است، وقتی مرد غریبه را در خانه دید او را به قتل رساند. متهم خودش با پلیس تماس گرفت و گفت دو نفر را با چاقو زده است.

با انتقال دو فرد مجروح به بیمارستان یکی از آنها به نام ماهان جانش را از دست داد، اما همسر متهم به نام مینا زنده ماند.

مهراد، مرد متهم به قتل، اتهام وارد کردن ضربات را قبول کرد و گفت: من این اتهامات را قبول دارم. زنم به من خیانت کرد و من هم با چاقو او و مرد غریبه را زدم. در روزهای کرونا همسرم دورکار بود. یک روز متوجه شدم او به دروغ به من می‌گوید که باید به محل کارش برود. وقتی متوجه شدم دروغ گفته است، او را  زیر نظر گرفتم و متوجه شدم با فردی رابطه دارد.

متهم در ادامه گفت: روز حادثه با همسرم تماس گرفتم و او گفت که سر کار است اما از صدایش متوجه شدم دروغ می‌گوید. به خانه رفتم و دیدم همسرم دروغ گفته و در خانه است. او وضعیت مناسبی نداشت. همه جای خانه را گشتم. بعد متوجه شدم در توالت قفل است. در را شکستم و وارد شدم و دیدم مردی در خانه من است. آن مرد و همسرم را با چاقو زدم و بعد هم با پلیس تماس گرفتم. این دومین بار بود که زنم به من خیانت می‌کرد. همسرم یک بار پیش از این به خاطر رابطه نامشروع محکوم شده بود و من به خاطر بچه‌های دوقلویم تحمل کرده بودم.

با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم در جلسه دادگاه نیز ادعاهای قبلی را تکرار کرد.

هرچند همسر مقتول هم تأیید کرد شوهرش با مینا رابطه داشته است اما مادر مقتول درخواست قصاص کرد. این زن در جلسه دادگاه گفت مینا مقصر این حادثه بوده و برای متهم درخواست قصاص کرد.

بعد از دفاعیات متهم و وکیل مدافع هیئت قضات شعبه ۱۳ وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها