کد خبر: 655703
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

وزیر دفاع:

کشورهای دیگر را می‌بینیم متوجه می‌شویم وضعیت ایران بسیار خوب است؛ مردم ما با افتخار می‌گویند ما ایرانی هستیم

وزیر دفاع گفت: هنگامی که کشورهای دیگر را مشاهده می‌کنیم، متوجه می‌شویم وضعیت ایران بسیار وضعیت خوبی است، هرچند ممکن است یک کمبودهایی هم وجود داشته باشد و این طبیعی است.

کشورهای دیگر را می‌بینیم متوجه می‌شویم وضعیت ایران بسیار خوب است؛ مردم ما با افتخار می‌گویند ما ایرانی هستیم
کد خبر: 655703
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۲ ۱۱:۳۰:۰۰

محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع درباره این‌که از ۱۲ فرودین سال ۵۸  جامعه ایران به چه سمت و سویی رفته و ما چه دستاوردهایی را داشتیم، گفت: ما مهم‌ترین چیزی که در انقلاب‌مان داشتیم، برگرفته از فرمایشات حضرت امام بود و آن هم این بود که ما بایستی گفتمان مشترک داشته باشیم، باید همدل باشیم و باید در مسیر مبارزه با استکبار و نظام سلطه حرکت کنیم. این‌ها شعارهای اساسی انقلاب ما بود و همین را تا الان دنبال کردیم و الحمدالله با لطف خدا و عنایات ائمه اطهار به همه این‌ها دست پیدا کردیم.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی وزیر دفاع را در ادامه می خوانید:

 

  • اقتداری که الان ایران در جهان دارد واقعا مثال زدنی است. یعنی ما در همه ابعاد چه از نظر علمی و فناوری و چه از نظر نظامی و تسلیحاتی و چه از نظر سیاسی و انسجام ملی در همه این‌ها ما موفق بوده‌ایم و یک شرایط بسیار ایده‌آل داریم.
  • هنگامی که کشورهای دیگر را مشاهده می‌کنیم، متوجه می‌شویم وضعیت ایران بسیار وضعیت خوبی است،  هرچند ممکن است یک کمبودهایی هم وجود داشته باشد و این طبیعی است و در هر کشوری وجود دارد، اما این امنیتی که ما داریم مهم‌ترین چیز است، شما الان دنیا را که ببینید اگر بخواهد توسعه‌ای در هر زمینه‌ای حال چه سیاسی و اجتماعی و غیره باشد، پایه اولش امنیت است و این امنیت الحمدالله در ایران ما هست و این بزرگترین دستاوردی است که ما به دست آورده‌ایم.
  • در حوزه دفاع در زمان قبل از انقلاب ما یک کشور صد در صد وابسته بودیم و ارتش آن زمان یک ارتشی بود که از طریق مستشاران آن زمان اداره می‌شد اما بعد از انقلاب با وجود آن‌که یک جنگ ۸ ساله را تحمیل کردند، با وجود این که غائله‌های مختلفی را در کشور ما به وجود آوردند اما به این اقتداری که الان هست رسیده‌ایم.
  • ببینید چه مسیر سختی را دنبال کردیم و این‌ها هم به برکت خون شهدا و کسانی است همه هستی خودشان را گذاشتند برای این‌که این شرایط به وجود بیاید و الان این شرایط به وجود آمده است و مردم ما با افتخار می‌گویند ما ایرانی هستیم. با افتخار زندگی می‌کنند، در امنیت زندگی می‌کنند و همه این‌ها به لطف خداوند است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها