کد خبر: 660705
|
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۲:۳۳:۲۲
| |

هیچ احمقی درختان چیتگر را قطع نمی‌کند

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد که هیچ احمقی درختان چیتگر را قطع نمی‌کند.

هیچ احمقی درختان چیتگر را قطع نمی‌کند
کد خبر: 660705
|
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۲:۳۳:۲۲

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه چیزی برای ساخت هتل‌ها به شورا نیامده است، یادآور شد: با توجه به اینکه تهران هتل کم دارد، با تاکید وزارت میراث فرهنگی باید هتل‌هایی ساخته شود. شهرداری هم می‌تواند زمین ارائه داد یا مشارکتی وارد عمل شود البته در پارک‌ها هتل‌ ساخته نمی‌شود. پارک جای هیچ فضایی جز مسجد، نمازخانه، کتابخانه و تاسیسات نیست. 

به گزارش اکو ایران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز طرح تراموا و تونل شهید متوسلیان به شورا نیامده است، تصریح کرد: باید این دو طرح به شورا بیاید تا در مورد آن تصمیم گرفته شود. مطالعات این دو طرح در بودجه امسال اعتبار دارد. در در دوره قبل نیز بحث تونل شهید متوسلیان بود و با توجه به اینکه منابع زیادی نیاز دارد باید بخش خصوصی وارد عمل شود. 

وی افزود: امیدواریم واگن‌های چینی بهمن‌ماه به تهران وارد شود و من تا وقتی شیرینی این واگن‌ها را ندهم مطمئن نخواهم بود.

چمران با بیان اینکه محل جدید تفکیک پسماند را نمی‌توان به قم منتقل کرد چراکه قم خود مشکل دارد، گفت: از گذشته زمینی در جاده قم مکان‌یابی شده بود اما باید بررسی شود.

وی تاکید کرد: هیچ احمقی درختان چیتگر را قطع نمی‌کند البته قطع درختان خشک، بحث دیگری است. بعید به نظر می‌رسد کسی در بوستان چیتگر چنین کاری بکند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها