کد خبر: 659389
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ ۱۰:۵۵:۰۶
| |

سرخابی ها در ایستگاه ۲۶ لیگ برتر؛ ذوب دغدغه ‌خاصی ندارد‌ اما نساجی برای بقا می جنگد

تا ساعاتی دیگر استقلال مقابل ذوب آهنی قرار می گیرد که نه شانس سهمیه دارد نه دغدغه سقوط اما پرسپولیس با نساجی دیدار می کند که برای بقا می جنگد.

سرخابی ها در ایستگاه ۲۶ لیگ برتر؛ ذوب دغدغه ‌خاصی ندارد‌ اما نساجی برای بقا می جنگد
کد خبر: 659389
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ ۱۰:۵۵:۰۶

دو تیم استقلال و پرسپولیس در مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم در برابر تراکتور و سپاهان به نتیجه مساوی رضایت دادند. تقابلی که به لحاظ کیفیت بسیار پایین‌تر از سطح تیم‌های بزرگ کشورهای صاحب‌سبک جهان برگزار شد و مربع قدرت لیگ باشگاهی ما برخلاف انتظار، فوتبالی معمولی و با اشتباهات فردی و تیمی فراوان به نمایش گذاشتند. 

به گزارش روزنامه اعتماد، در بازی پرسپولیس و سپاهان که به ال‌کلاسیکوی ایران شهرت دارد حاشیه بر متن چیره شد و در تبریز حیف از آن همه تماشاگر که به استادیوم رفتند اما لذت تماشای یک بازی جذاب به دل‌شان ماند. بازی استقلال و تراکتور که معمولا پر گل و تماشایی می‌شد در هفته قبل هیچی نداشت! سرخابی‌های پایتخت با آن فوتبال نچسب‌شان هرکدام یک امتیاز گرفتند تا اختلاف یک امتیازی بین دو تیم در کورس قهرمانی پابرجا بماند. 

اما در این هفته تیم‌های اول و دوم جدول مقابل رقیبانی از اصفهان و مازندران به میدان می‌روند. دو رقیبی که شرایطی متفاوتی دارند؛ استقلال در تهران میزبان ذوب‌آهن است، ذوب‌آهنی که در جدول با کسب ۳۳ امتیاز در میانه جدول قرار دارد و با در نظر گرفتن اختلاف امتیازی با تیم‌های بالا و پایین این تیم درمی‌یابیم که آنها با خیالی آسوده در ورزشگاه آزادی پا به توپ می‌شوند؛ چرا که نه شانسی برای کسب سهمیه دارند و نه نگرانی برای سقوط! 

ذوبی‌ها هفته پیش مقابل نساجی شکست خوردند، نساجی که این هفته در قائمشهر باید از پرسپولیس پذیرایی کند. شاگردان ساکت الهامی همچنان دغدغه ماندن در لیگ را دارند. نساجی‌چی‌ها با ۲۲ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول هستند و فولاد و استقلال خوزستان و صنعت نفت به ترتیب با ۲۲ و ۲۱ و ۱۶ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند و چشم انتظار لغزش حریف شمالی به آینده فکر می‌کنند. نساجی اگر به پرسپولیس ببازد همین هفته ممکن است در کنار صنعت نفت جزو فانوس به‌دستان لیگ قرار بگیرد و در چهار بازی باقیمانده کار بسیار سخت‌تری خواهد داشت برای همین در این بازی خانگی با تمام ‌وجود به مصاف سرخپوشان پایتخت خواهد رفت.

از طرفی اوسمار هم ‌می‌داند در این بازی فقط یک‌ گزینه دارد و آن هم کسب پیروزی است تا امید تیمش برای قهرمانی به ناامیدی منجر نشود. استرس بردن برای پرسپولیس و نساجی در قائمشهر مشهود است، اما در آزادی این دلواپسی‌ها برای استقلال و حریفش به مراتب کمتر است. باید منتظر ماند و‌ دید در این هفته فاصله دو تیم اول لیگ بیشتر می‌شود یا کمتر یا شاید هم همان یک امتیاز باقی می‌ماند‌. بی‌شک تا سوت پایان این دو بازی هیچ اظهارنظر دقیقی نمی‌شود داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها