کد خبر: 659324
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۷:۳۰:۴۶
| |

اگر در ورزشگاه بودم سبیل‌های هوادار سپاهان را می‌تراشیدم!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با سپاهان جذاب نبود؛ این سبک اوسمار جوابگو نیست و تا پایان فصل باید خودش را ثابت کند.

اگر در ورزشگاه بودم سبیل‌های هوادار سپاهان را می‌تراشیدم!
کد خبر: 659324
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۷:۳۰:۴۶

مرتضی فنونی‌زاده درباره تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی جذابی نبود و من بیشتر از حضور هواداران لذت بردم تا دیدار ۲ تیم. این سبک اوسمار جوابگو نیست و تا پایان فصل باید خودش را ثابت کند.

به گزارش میزان، وی در ادامه افزود: وقتی اوسمار به عنوان سرمربی سرخ‌پوشان انتخاب شد من از او حمایت کردم و فکر می‌کردم که می‌تواند با تفکرات برزیلی خود پرسپولیس را رو به جلو فرا بخواند، اما اشتباه کردم. به نظرم او تا پایان فصل باید در پرسپولیس بماند و برای فصل بعد مخالف او هستم. اوسمار تاکتیک کی‌روش را دارد و همواره در دفاع متمرکز می‌شود و این بسیار بد است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترابی، اورونوف و کریم از بازیکنان خوب پرسپولیس هستند و در فاز حمله کمک فراوانی به تیم می‌کنند و بابت حضور آن‌ها در ترکیب پرسپولیس خوشحال هستم. اوسمار باید این تعویض‌های بی‌تدبیرانه را کنار بگذارد و به موقع تعویض کند و برای رو به جلو شدن تیم تصمیم بگیرد. بازی‌های آسانی در لیگ نداریم و باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

فنونی‌زاده در ادامه درباره اتفاقات و حواشی روی سکوها عنوان کرد: اگر من در ورزشگاه بودم سبیل‌های آن هوادار مسن را می‌تراشیدم. این فرهنگ خوبی نیست که به بانوان توهین کنند و کار زشتی است و در جوامع بین‌الملل باعث خدشه‌دار شدن فرهنگ ما می‌شود. ما به دنبال فوتبال مدرن هستیم و این اتفاقات ما را رو به عقب می‌کشاند. امیدوارم که سازمان لیگ و کمیته انضباطی تصمیمات بهتزی بگیرد و سپاهان را حداقل از حضور هوادارانش برای چند بازی محروم کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی با نساجی برای ما بسیار حائز اهمیت است و باید آن‌ها را جدی بگیریم. نساجی گربه سیاه تیم‌های شهرستانی برای پرسپولیس است و بازی در قائمشهر مقابل آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود. امیدوارم که با ارائه یک بازی خوب و تعویض‌های موثر، تیمی هجومی را روانه میدان کنیم و این بازی مهم را ببریم. ۵ بازی سرنوشت‌ساز داریم و هر لحظه احتمال لغزش استقلال وجود دارد و این‌بار باید از فزصت استفاده بیشتری ببریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها