کد خبر: 658313
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

دولت رئیسی فکر می‌کند نیازی به رای مردم ندارد!

آقای رئیسی کارنامه مقبولی میان مردم ندارد.

دولت رئیسی فکر می‌کند نیازی به رای مردم ندارد!
کد خبر: 658313
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ ۱۹:۳۰:۰۰

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: تا زمانی که دولت واقعیات اقتصادی کشور را قبول نمی‌کند، نمی‌گذارد و نگرش صحیحی به حوزه اقتصاد ندارد، ما همچنان این ناکامی ها را در کارنامه دولت می توانیم مشاهده کنیم. آقای فرزین با هدف ثبات بخشیدن به بازار ارز وارد بانک مرکزی شد و تحصیل کرده حوزه اقتصاد است اما وقتی اعلام می کند که «نسبت به بازار، مسوولیتی ندارد و فقط ارز مورد نیاز مصارف کشور را تامین می کند» یعنی نگرش صحیحی به حوزه اقتصاد وجود ندارد.

به گزارش شفققنا وی ادامه داد: این نگرش ناصحیح به حوزه اقتصاد، تنها برای دولت هم نیست بلکه مجلس هم همین خطا را مرتکب می شود که حاضر نیست قواعد پذیرفته شده اقتصاد را بپذیرد؛ بنابراین مدام با ناکامی مواجه می شود. لذا تن به این موضوع می دهند که کسری های خودشان را در قالب افزایش نرخ ارز جبران کنند و اینکه بر سر مردم و دخل و خرج آنها چه می‌آید، اهمیتی برایشان ندارد.

این دولت برنامه‌ای برای استمرار حیاتش ندارد چراکه باید در خانه همین مردم برود تا به او رأی بدهند اما معتقد است بدون اینکه احتیاجی به مردم داشته باشد، رأی خواهد آورد.

ما ظاهرا معتقدیم دولتی داریم که بر اساس خواست و اراده مردم بر مسند قدرت قرار گرفته است اما امسال سال پایانی است و باید کارنامه‌ای به مردم ارائه دهد و حیات و ممات دولت در گرو توفیقاتی است که به دست آورده و یا به دست خواهد آورد. حتما دولت بیش از هر کسی دیگری به حیات بعدی خودش نیازمند است و لزوما باید اقداماتی انجام دهد که وقتی به درب خانه مردم مراجعه کرد رو سفید باشد اما دولت آقای رئیسی کارنامه مقبولی ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها